jueves, 29 de diciembre de 2011

debades

Fa unes dues hores tenia molt per escriure, volia dir que no pensava fer un repas per allò de que l'any s'acaba. I sincerament no el vaig a fer, encara que abans anava a parlar i a enrrollart-me i acabar fent el repas. Però ara no el faré, o si. Vaig a vore que paraules ixen...

Avui he vist un documental del Ricky Martin a la MTV, sobre la seua vida i blablabla.. ell acaba explicant que després dels seus viatjes ha trobat la pau, que sabia quin era el seu camí, i sabia el que havia de fer. M'ha transmes pau, i tranquilitat. I no amb el món, que també.. però, ara em referisc a la pau i la tranquilitat que trobes en tu mateix, aquesta que sols notes tu ( que està clar que ho transmets als altres.) I bé, pot ser aquesta pau i aquesta tranquilitat amb un mateix és el que he estat buscant aquest any en mi. Aparegué allà per estiu però se'n va anar.. i després a la tardor, però també se'n va anar i nose perquè ni com ( en realitat si que ho se i com, però és altra història que no vaig a contar ara) la pau amb mi mateixa ha aparegut aquesta setmana.. si. l'última setmana de l'any, per poder dir que he complit el propòsit que no sabia ni que tenia.
El que venia dient, es que.. el Ricky Martin i el seu bon rollo m'han fet adonar-me'n de que l'única persona que et farà sentir-te bé completament és tu mateix, i que sols tu mateix és el que has de decidir trobar-ho.
Has de saber, que pel camí fas mal i te'n fan, perquè res és debades xavalín...


Feliç any nou
Ü

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. sister m'ha encanta! precious :)
    feliç any bonica!

    ResponderEliminar