miércoles, 18 de mayo de 2011

he d'estudiar.



Ara que veuen alguna cosa gorda es quan la gent diu uoooooooooo! i diuen que ells també ho pensaven. Pot ser, tots, volien fer-ho, però ningú a tingut els ous/ovaris de fer-ho fins ara. que passa? Jo seguisc vent la mateixa societat adormida. Que digues que " estas amb ells" no vol dir res. Ves a Madrid i plantat allí. Així si que estarás amb ells. No puc negar que m'he alegrat. M'he alegrat de vore que hi ha gent que no entra dins d'aquesta societat dormida que molts s'empenyen en imposar. Però esque, moltes vegades a sigut així. Si una causa no la secunda molta gent, aquesta no es important? Qui decideix quina és important i quina no? Amb açò no vull dir que no m'alegre de vore que hi ha gent que planta cara a les coses, que sincerament ja era hora. I de veritat " estic amb ells", però de veritat, aquesta vegada també forme part de la societat adormida i passiva; He d'estudiar.






1 comentario:

  1. Estic exactament igual que tu, l'estudi no em deixa...
    però a València hi ha una de les majors concentracions de l'estat espanyol i poser si estaré allí un poquet aquest cap de setmana.
    M'alegre de què almenys una part de la societat no es quede dins la comoditat de la vida aburgesada i s'atrevisca a eixir al carrer i lluitar pel que vol.
    Em sent egoïsta davant tota aquesta gent

    ResponderEliminar