martes, 29 de marzo de 2011

Avui.

Avui he de ser clara.
Crec que m'equivoque. No crec que vegues la vida millor del que jo la veig, però la vius millor que jo. i avui me'n he adonat, i jo vui viure-la, vuic viure-la i pegar-li un mos i tindre eixa facilitat que tant odie. T'enveje.
Els meus plans es trastoquen i els he ficat en dubte, perquè pot ser no es la millor manera d'afrontar les coses, i despres de tant de temps no se si, com diu Descartes, seguir fins arribar a un objectiu encara que sapigues que has actuat mal o canviar de direcció i tindre la possibilitat de tornar a notrobar-te, de deixar de ser com un "témpano" de Benedetti. Els meus plans es trastoquen i jo ara no se que fer, si seguir-te com a model o tornar a pensar i col·locar els meus plans al lloc. I d'ací un temps poder deixar-me dur de veritat, perque jo sols em deixe dur si es de veritat. És dur però de vegades caus i penses que no actues bé. Avui m'he caigut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario