miércoles, 2 de marzo de 2011

25.

he tornat a escriure, a imaginar situacions, a crear-ne noves. He sentit més, i ara, em busque. Tinc ganes de tornar a pintar.
T'he buscat entre els versos d'Estelles, a les històries de Benedetti. T'he buscat, buscant alguna situació, com la nostra. He trobat pàgines, he subrratllat fragments, i entre tantes paraules no t'he trobat. Si agafara paraules d'un, paraules de l'altre, podria juntar-les, i trobar-te, però això ja no seria natural, no seria casualitat, ni destí, ni una coincidència. Et mire, i ara, no et trobe. T'escolte, i ara no et veig. El meu cap camina, balla, corre, vola i recorda els dies de Sol, les nits de lluna, i a mi m'entra la risa. Potser sols al pensament t'encontre, ens encontre. Però jo, jo doble pàgines, escric paraules, i les junte per a no dir-te-les mai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario