miércoles, 27 de octubre de 2010

MISS IT

Quan la cursa és llarga, i la linia de meta esta més lluny que els estels, trobes massa obstacles, alguns te l'endolçen i et fan descansar i d'altres, que et fan tornar al pasat, obstacles dolents que, perque no, els trobes a faltar. em trobe a la gent que he deixat a un lloc, que a evolucionat, que te ganes de seguir (pensant que si tu no estagueres alli les coses es paraven... ) que hi han nous ponts, com els d'hidrogen que es van creant i destruïnt en menys de 0.ooooooooo....1segon. i he vist la imatge a camara lenta..Trobe a faltar la tensió del no-ix, i quan es trencava entre hora i hora.. fins i tot, les coses dolentes de vegades es troben a faltar, fins i tot, ara pense que valia la pena. M'avellis de nou allò.. però, després obric els ulls, i sé que he d'arribar a un punt, que no m'he de deixar dur, que tinc un objectiu, que no se molt be on me durà, però el tinc. I he de tindre la ment desperta, i llevarme del cap el que no em conduïrà fins als meus estels.

No hay comentarios:

Publicar un comentario